شرایط و قوانین

دسته بندی ها :

رضایتمندی و آسایش خاطر مشتریان همواره از اولویت‏‌های فروشگاه آنالی بوده است و در این راستا تلاش می کنیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب به دست مشتری برسد. با این وجود برای رسیدگی به مشکلات احتمالی، خدمات پس از فروش برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است.

(1)    اگر سفارش شما از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات سایت مغایرت داشته باشد:

  • اگر مغایرت بدون باز کردن بسته بندی قابل مشاهده است، مثل رنگ محصول، باید کالا در شرایط اولیه خود عودت داده شود و از آن استفاده نشده باشد.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصول نگهداری شود. همچنین اتیکت روی اجناس به هیچ عنوان نباید کنده شده باشد.

(2)    اگر از خرید خود منصرف شده باشید:

–      اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش (شماره تلفن 09198448288) اطلاع داده شود.

  • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 3 روز‏، باید انصراف خود را اطلاع دهد. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. لازم به ذکر است با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی لباس زیر از شمول این بند خارج هستند.
  • اگر سایز کالا مناسب نباشد درخواست بازگشت کالا تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که کالا تنها تست شده باشد و در وضعیت اولیه و نو باشد. همچنین روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته و برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

لطفاً قبل از هر اقدامی با واحد پیگیری سفارش (شماره تلفن 09198448288)تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی جداً خودداری کنید.  توجه نمایید که هزینه ارسال کالای مرجوعی توسط مشتری پرداخت خواهد شد.

کارشناسان فروشگاه موارد اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. در صورت تایید، بازگشت وجه صورت می گیرد و یا در صورت تمایل مشتری  کالای سفارش داده شده با کالای دیگری تعویض می گردد.

برچسب ها :

نظرات شما

X